PAOW!!!!

förlåt alla läsare för dålig uppdatering. (haha...) inte roligt egentligen, ganska tragiskt så lite läsare.
Jag efterlyser en miljoner svenska riskdaler. lite småsaker som jag är lite sugen på.
jag är trött så in i helvete och imorgon ska jag till skolan. jadå ni läste rätt, på påsklovet. alla har påsklov förutom jag. okej riktigt så är det inte men ska in och göra ett litet spanskaprov som jag missat. och ekonomiprov också om jag har riktigt tur.
jävla schoolsoft och mitt sneakeri.
förövrigt lite flitig på träningshållet och lite för flitig med plånboken som snart gråter.
jaja vad är en dag på slottet...
slänger in en kanske inte allt för vänlig bild men har ändå en viss charm.
vi ses mannen.
/sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0