well helloooo

mest livade bloggen på länge va?
känner av den största och fetaste ångesten på vääääääldigt länge, börjar skolan på torsdag och har inte gjort ett skit utav de arbetena jag skulle hatt gjort nu under lovet. fy fy fy fy madeleine... har tagit det väldigt lugnt detta lov vilket jag inte skämms ett dugg över om jag ska vara ärlig.(förutom skolgrejerna och skulle ha gjort)
Kom hem från en rykande spännande bowlingtur i lund med mina härliga vänner för en liten stund sedan som avslutades med donken och sedan biljakt :)
Och just nu väntar jag ivrigt på att de nya paradise avsnitten ska komma ut på play så jag äntligen kan få se dem!!!!OLIDLIIIIGT
Dagen idag har annars bestått av sömn, dusch och desperete housewives.. <3
ses
madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0