ugly stupid and delicous

Haaaaaaaaaaaaaje, det är sofie. Jag har iallafall en crappy dag? Eller dagar kanske jag ska säga, jag möglar tillsammans med sjöholmen och jag har sett väldigt för mycket vänner för jag vill säga och skriva allt på engelska hela tiden?! Nu när jag skriver måste jag verkligen anstränga mig för att hålla det på svenska. Det är faktist svårt. Kanske lika bra jag flyttar till usa eller nånstans där dem pratar engelska.. Eller så slutar jag höra vänner röster i mitt huvud?! what's up with that? Jag ber om ursäkt för den men det finns faktist inget bra ord på svenska för det? Svenska är inget ballt språk?

Jag är iallafall besatt av vänner, men ja...

haido..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0