son of a piiiiiiiiiiiip

Ja madeleine "steels my thunder" (eventuella stavfel, ta er i brasan). Ja ett tag blogga hon inte på en vecka, sen när jag bloggar ja då jävlar passar det. Ingen läser ju mitt då ditt kräk?
OCH JAG SKÄLLDE FAN INTE. Därimot varje gång jag vill vara ledig då är det jättedåligt men när madde vill va ledig då är det helt ok att vara hemma JAAAJAAAAAAA. Kan berätta att jag är doktet sugen på att vara hemma imorgon för vädret ser inte lovande ut och det gör varken min resa till skolan eller mammas humör.

fyfan. Ska se vänner nu och muttra och fnissa samtidigt för mig själv.

xoxo
Gossipgirl

hAAAAAAAAAAAAAAh nä skämt och sido, HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0