mmmmmmhhhhJ

Hej?

It´s close to midnight huh? hehe ja jag pluggar en massa matte och naturkunsap tillsammans med min käre vän Michael Jackson. Vill bara moon-walka mig genom alla matte-talen och weala(?) genom svavelbindningar och proteiner.. Lite synd att det inte funkar dock..

Sofie lämnade oss klockan 17.12 idag, och hur känns det då? jo det är ju inte solsken och rising hills of the sound of music precis, men ska försöka hålla humöret uppe. Kan ju även tillägga att hon inte har tillgång till internet under hela veckan hon är i växjö så jag får ha bloggen helt för mig själv..
(Känner att jag vill döda "basehunter" när han tar över spotify för 15 sek också)

Wow nu kom det lite beat it på listan, det är så man knappt kan sittttttta sti sti sti stilla. Påtal om Michael Jackson så ska vi dansa på sf i Lund nästa vecka på den lilla premiären av This is it.  Spännande :*
Dans imorgon, inviga de nya älsklingarna(skor) på housen och sen släppa loss på jazzen i två timmar.

Avslutar detta inlägg med Man in the mirror och tillbaka till pluggandet...(%¤#""!#!#%&¤"%)

haido // Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0