klockan ljuger tji

HAJE, jag är uppe ja. det är galenskap men jag är inte helt sysslolös, jag gör något men vill inte avslöja vad.. Imorgon ska jag ha mega givande dag, (först sova bort halva dock) SEN! städa mitt rum, ja heeeeeeeeeerregud vad det behöver städas, sen ska jag fanemaj göra skolarbete. Sen nästa vecka har jag lovat mig själv och madeleine att jag ska skärpa mig angånende min"ledighet". Och med det menas helt enkelt att jag ska inte ta ledigt hela jävla tiden. Det är ingen höjdare att gå in på skolsoft måste jag säga..

Skolan idag var ju givande. Som vanligt på humanus lär man sig inte ett skvatt. Men idag var en speciell dag, vi skulle nämligen göra lite "reklamfilm" för humanus. Och jag var då utvald att bli lite intervjuad. (LUFT!) Skulle stå där och se lite relaxad ut och svara på lite frågor medans Johan står med enorma ögon och ser oroväckande nöjd ut. Det gick åt skogen kan jag ju berätta.

Förövrigt, vidrigt skolfotto i tordags, 1 månad till twilight och en förbannat bra väder tycker jag.

Haido / Sooooofifiiieieieieiieieeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0