imma be, imma imma imma be

Sitter och lyssnar sönder black eyed peas album THE E.N.D... sinnessjukt bra måste jag säga. Finns inte en ända låt man inte fastnar för + att typ 50% av låtarna dansar vi till på dansen så det är bara att lyssna vidare!




Andra dagen på denna fina helg, går väl ganska bra måste jag säga. Sinnes kallt ute och jag vill mer än någonsin utomlands, sola och bada en massa och framför allt bara ta det lugnt. Har ingen skol-spirit at the moment så ja, man kan väl drömma vidare. Håller dock tummarna för att mammsen är snäll och bokar en resa till thailand efter nyår, förstås några månader kvar men då har man något att längta efter. HEHE

Qualitytime med Sofie imorogn, gå loss lite i helsingborg, guttguttguttgutt blir att shoppaloss på väla, leta upp ett par nya älsklingar att dansa rundor i uppe i studion.:D


nu ska jag vidare 

HAIDOOOO

//madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0