hellow fellow



Madeleine, var va du igår vavava? mös säkert... Igår efter skolan gick jag till farmor och farfar och städade deras lägenhet, asjobbigt men jag är en vänlig själ så vad ska man göra. Efter körde Henrik mig hem till sjöholmen och jag fick Odde med mig? Henriks nedrans byracka. Dock mycket söt men han är sånn halvdan ålder nu, inte liten söt valp och ingen stor heller. Tonåring kanske? äsch, asjobbig hund iallafall. Men ett gott sällskap eftersom jag är hemma från skolan idag och ska kolla vänner heeeeeeeeeeela dagen lång.

JAJA, vädret gillar vi iallafall! Hösten.. mmhm

Jag lämnar över till Madeleine nu som sliter hårt i skolan, (!?)
Haido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0