första inlägget sen i måndags ;)

den där nedrans smileyn...

Jaha hej hej idag är det fredag!! och det betyder att det är helg och det betyder att man får sova länge och att idag är det bio. Bio bio bio bio i eslöv, Flickan som lekte med elden. Hoppas nu att det är himla bra, eller iallafall lika bra som den första filmen (män som hatar kvinnor) för annars kan man ju lätt bli lite sne. Även om jag kommer att använda en utav mina underbart fantastiska biocheckar och inte använda några pengar (<3). Alltid kul att spara pengar, sen när jag även hoppas på lite quality shopping med min mammse och moster i morgon! :D

Jaha annars då? Jo fredag idag som sagt, två lektioner var utav en var lite filming på skolan som såsmåningom kommer komma ut på hemsidan(humanus.se?) och youtube och den andra lektionen bestod av film.. Tobbes konstiga japanska kines film, med blod och en massa sånt
Nu sitter jag här, hemkommen för en liten stund sedan och tittar på när pappa springer rundor som en liten gasell och bytar kläder och väljer outfit till ikväll. Tydligen ska han på nån väldigt cool klassträff med folk som han inte sett på 25 år?

nää men det är väl dax att göra lite nytta kanske,  gå och duscha och sånt inför bion ivkäll, funderar dock på att ta en liten sväng om i träningsrummet och dansa litt. Känner att lite humöret måste höjas några pinnar




Haidooo //madeleinenenenenenen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0