okokokoktober

En trevlig studiedag idag ja, full med spanskaplugg dock men man ska väl inte klaga. Ängnat storsta delen av dagen so far i sängen med en massa thaimat och chokladpudding, inte helt fel måste jag säga. Kollade på Oprah innan idag och grät genom hela avsnittet, små barn som sjunger fint och kan spela piano och sånt klarade jag inte ritktigt av.
Imorgon är det skola igen, inget stort fan av det precis. Spanskprov och inlämningar och grejer är helt okej, bryr mig inte så mycket men det är en del människor jag inte klarar av. keep up the good work ;)

Tänker dansa sönder denna veckan, och sen ska jag övertala mamma om att få en säng till HEHE
Och ja det är madeleine som skriver också om ni inte visse , sofie är inte anträffbar för tillfället så jag får styra upp lite.



Hoppas på lite sällskap ikväll, livet blir så mycket lättare då.
Dax att lyssna sönder youtube och studera lite spanska till

haidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0