Luuuuundi

Pepsi är inte gott, inte hälften så gott som Cola. Inte ens i närheten.. men vad gör man om pappa helt plötsligt fått för sig att köpa hem pepsi om fredagarna istället för cola, jag blir så ledsen.

Jaha Hej hej idag är sofie fast i eslöv utan dator och allt så det blir jag som som står för hela lasset idag. Måste ju säga att vi försökte vara lite duktiga idag och göra lite skolarbete efter skolan, lite uppsatser som inte riktigt hittat hem dit dem ska och lite sånt. Sen behöver jag nog inte säga mer om det..

12 oktober, typ 2 grader i morse vid 6 då man skulle gå upp, jag skojar inte.. det stack i hela kroppen när jag skulle ta mig till bussen iklädd vad jag trodde kunde räcka. Skinnjacka, en kofta, mössa och fetinghalsduken och uggsen  Men nejdå! Freeze to death for sure!

JAG VILL HA EN MASSA PENGAR, shoppingsugen till tusen. Det finns inte alltså, helt galet. Har fått den känslan att så fort jag har en liten peng i handen vill jag slösa bort den direkt. Bara slänga den på någon eller något lite ironiskt när man tänker att jag inte har sådär väldigt mycket pengar att spendera men ändå fungerar det bra;)

Dax för lite mer rost på berns (?) innan det är tid för lite te och en skafferi-rade, sinnes sug efter något gott



njut av en lagom mumsig bild från i våras?
Haidoooo // Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0