day day day

Filosofi lektion:

1. Madeleine tycker att detta är ett hemskt luddigt ämne
2. Vill hemskt gärna anteckna vad som händer på powerpointen Johan redovisar för oss
3. Har inga glasögon med mig så jag ser tyvärr inte vad det står på den
4. Har lov om 2 timmar vilket betyder att jag inte riktigt vill fokusera på filosoferandet
5. Funderar på vad jag ska ha på mig när jag dansar idag och om mina skor ligger i min väska i skåpet
6. Sneglar på Jenny som nu också skriver sig ett litet blogginlägg
7. Kom nu också tänka på vad jag ska äta innan dansen idag
8. Undrar om jag skulle få för mig att trilla eller snubbla på streckan lund-eslöv-gladan, vilket hade varit väldigt jobbigt eftersom att jag har Nettans iPod i väskan..

SeeeeeS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0