be be be green

Ahh sweet söndag, men ja gillar inte att det är skola imorgon och att sofie överger mig för att jobba redan på tisdageftermiddag och lämnar mig i sticket. Hmm.. well well

Fredags rockade fett, på kvällen blev det ut och äta och sen bar det av till medborgar huset för att kolla på Be Green föreställningen. Dansare från Attitude69 och Orphee gjorde en föreställning där dem tog upp hur den yngre generationen ifrågasätter miljön etc.  Helt galet bra föreställing som höll intresset uppe enda in i slutet. NAM NAM NAM igår var det kalas i helsingborg, massa mat och tredje världskriget med kusinerna. Ninja sparkar och sånt är alltid lika kul.



annars så sitter jag i sängen och kollar på ett stökigt rum och dricker loka jordgubb guava, sjukt underskattat smak måste jag säga. Fet ångest för att jag inte pluggat alls idag som jag skulle gjort.. men ja får hoppas på ett litet mirakel till onsdag


Hejdå // Madeleinenenen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0