nugget



Bild från jenny och emelies fest  i torsdags där jag än en gång ser extremt snygg ut. love it Tack för en super trevlig kväll iallafall!

well well , nu är det måndag eller ja det har det ju varit hela dagen även om jag vaknade klockan 3(?). Denna dagen skulle egentligen vart fullproppad med studerande i alla dess former men njää.. har inte riktigt blivit så. Håller iallafall alla mina tummar för att det ska gå bra imorgon ändååååååååååå.
Nu känner jag att jag börjar bli lite stirrig, svinigt hungrig och jag har suttit här och väntat på min donken-mat sen typ 2 timmar tillbaka. Ska ju bli helt fantastiskt att sätta tänderna i en chicken nugget med lite sötsursås.

nu är det ullared på tv som jag måste titta på och vänta vidare på min mat

ciao // madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0