i love haters

En otroligt trevlig (lååååång, sedan i torsdags iallafall)helg har passerat och jag är om det nu är möljligt tröttare än någonsin, och mättare än någonsin.. har hunnit med det mesta, lite shopping, lite tjejkväll, lite krök och lite hit och dit osv osv. Och nu känner jag ett stort behöv av att bara skriva av mig en sådär tjugotusen sidor här bara för att det ska vara....

Satt och kikade lite allmänt på tankafett på datorn hemma hos danny innan idag, och vad dyker upp? Jo, SAW VI. hör och häpnad, så det blev ett nedrans nerladdande och vips så kollade man den 6:e saw filmen som inte ens har gått på bio här i lilla sverige, illa illa. Den var väl kanske lite under förväntningarna men det var ju saw så man kan inte klaga, blod och avskärning av magar och armar etc etc. MUMS!!

Annars flyter livet på? njae. Andra advent idag också ju, lite ljusstaksmys och romerskabågar blev det iallafall och typ 4 veckor till julafton.. julklapparna kan man alltid räkna med iallafall, dem sviker aldrig, dock inte mormors köttbullar heller. Mamma pratar hela tiden om önskelista, och en önskelista det ska hon bannemej få, ska skrivas och skrivas och skrivas tills fingrarna somnar.
Storebror åkte tillbaka till Karlskrona för sista gången detta året, kan inte fatta att det har gått ett år sedan han började lumpen och om typ en vecka är det slut, sen att han har fått jobb på någon båt där i januari  är ju ett heeeeeelt annat kapitel, äntligen kan jag påbörja planerna om att riva lite väggar här hemma och införskaffa mig ett större rum,lord have mercy. (du vet vad du behöver göra storebrorrrrr)

skolan är bajs och lärarna bara laddar med prov och inlämningar nu sista veckorna, love it. jag älskar paradise hotel

hejdå



 
(dansen slutar kommande vecka.. vilket jag ej stöder)

//madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0