en fjantig tisdag

Jag befinner mig just nu i sjöholmen hos min andra hälft, tänkte även ta och sova här ikväll. Just nu är det meningen att vi ska ta och skriva oss ett litet arbete men det går inget vidare.. vi badade sönder innan tills vi blev helt skrynkliga, tror det är därför jag inte ritkgit orkar att ta tag i skiten, ska väl snart börja skälla lite på sofie istället :)

Happ, kändes lite tvunget att skriva en liten rad eller här idag för det är ju en viss jenny thelin som har klagat idag.. hehe så ja this is it.
Sängen är laddad med chips och dippa och vi pumpar we are the world på högsta volym..*typ* och ja det är då madeleine som skriver om det nu var någon relevant fakta. Kom ju faktiskt att vi solade för några timmar sedan och "yey" inget resultat alls, sofie ser dock ut som en liten röd chinge.

skolan idag var bra och imorgon är det onsdag

sen kan jag ju tillägga att jag hade en supermysig-dag med pappi igår


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0