sista onsdagen detta året..

ja man kanske ska ta vara på den lite? förutom att städa, söla en massa så man inte behöver städa och ligga i sängen och hoppas att det ska hända något extremt roligt på datorn så att man än en gång inte behöver städa då heller! heheeee det är ju ändå nyårsafton imorgon vilket känns super kul måste jag medge. Kan inte riktigt förstå att det är 2010 på torsdag och att det typ har gått ett år sedan det var nyårs firande sist?
Tiden verklige rinner i väg, bokstavligt talat.. kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår?! va en sväng på centan med pappi, och just det.. jag sov till 2 (L)
nog om det va, pappa kommer hem från shoppingen jag bad honom göra tills imorgon om en liten stund och mamma är på fuerteventura.. och madeleine ligger här iklädd kalasbyxor och en fet tröja och hoppas på bättre tider.. njaa det får väl bli mer städning nu.. eller kanske lite dh, städning är inte min starka sida.
det här med blogg alltså, så brutalt
måste ha cola
ses
oxoxoxoxooxxooxox(....)madeleine
älskar att vara seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0